niedziela, 24 lipca 2016

Weekend w Sopocie na Latających Psach






W ten weekend wybraliśmy się na Latające Psy w Sopocie !
Było świetnie !
Tyle psów, tyle zdobyczy, zdjęć i to wszystko przez 2 dni :D

Jakieś 90 % psów to były Bordery, ale i inne rasy też widziałam.







Ogółem to w sobote skupiłam się bardziej na zdjęciach ( które robiła moja kuzynka ), szkoleniem Czestera w rozproszeniu i spacerze po Sopocie.












A w niedziele więcej czasu spędziłam oglądając występy psów i ich właścicieli :).

Czesterowi frisbee bardzo przypadło do gustu :D
Jestem naprawdę pod wrażeniem, że się w ogóle nim zainteresował  !
I nawet udało mu się parę razy złapać !!!!



Zawsze w niego wierzyłam ! <3

I na tym kończę notatkę z wypadu na Latające Psy.

Ale to jeszcze nie koniec !
Czester nie da rady tyle smakołyków i karmy zjeść, więc chciałam się z wami trochę podzielić :D
To jak ?
Konkurs rzeczowy ? ;)

Pozdrawiamy !
Klaudia&Czester




11 komentarzy:

  1. Ale dużo smaczków i próbek karmy,Czester pewnie zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo ! :D Tyle rzeczy naraz jeszcze w życiu nie miał !

      Usuń
  2. Fajny pomysł z konkursem, na pewno będzie wszystkim łatwiej jeżeli dodasz gadżet "obserwatorzy"(układ -> dodaj gadżet -> więcej gadżetów -> obserwatorzy), dzięki niemu żaden czytelnik Twojego bloga nie przegapi konkursu ;)

    Pozdrawiamy
    Biały Krukk

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo rzeczy :D na pewno Czester jest zachwycony!:D a jak z frisbee? pierwszy raz w pyszczku,ze tak powiem :p
    ironniesamowitypies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frisbee po 3 dniach zabawy już ledwo lata hehe.

      Usuń
  4. Wow! Ale dużo nagród! Czester pewnie bardzo zadowolony ;) Piękne zdjęcia. Bardzo utalentowany psiak z Czestera :) Mam pytanie: Ile lat ma Twój psiak? Pozdrawiam!
    http://cztery--lapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń